PELABUR EMAS PERAK

April 18, 2011

Ikan bawal sweet sour...meleleh...

Hai bloggers...

Lama dah tak masak ikan bawal,tp selalunya masak kari  ataupun asam pedas..tp kali ni teringin lak nak masak sweet sour..layan jela..bahan pon ade..tp nenas takdela..malas nak beli,tapi timun dan tomato ada so bolehla di gantikan dengan nenas..

senang je..campak campak je,entahla..untuk aku kalau aku yang masak memang sumernya sedap je..anak anak n hubby cakap sedap tu pon aku dah suke..angkat bakul sendiri..ahahaha...ikan bawal tu aku suke goreng garing sket.nanti bila makan terasa rangup....mmmm...slrrppp..






ok jemput makan sumer...Alhamdulillah..

4 comments:

mommie yuyu said...

yummy..nampak sedap je..rasa tahun ni x makan lagi ikan bawal..nnt balik kampung, singgah rmh mama tims la,makan ikan bawal..ehe

mama tims said...

yuyu..yeke..boleh jer..kalau jadi singgah bg no fon yuyu kat inbox fb ye...

mama zakuan said...

sedapnye...lapar pulak rasa

mama tims said...

mamazakuan~sedapp..tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...