PELABUR EMAS PERAK

April 28, 2011

Breakfast roti sardin roll sajork

Pepagi ni fenin tak tau nak makan ape..nak makan nasik lemak,asik berlemak jer..pastu susah kuar lemak tu plak..
pastu tengok atas meja ada roti gardenia yang banyak lagi baru beli semalam..tu yang terpikir nak buat sardin roll..eh nanti dulu kene tengok kot kot sardin dah abis ke kan..fuhh nasib ada lagi dalam kabinet..so rajin rajin kan la diri nak membuatnya..senang je..tak sampai 15 minit dah siap..
kene ada roti,sardin,dan telur..

ni sebelum goreng,aku tak buang tepi tepi dia tu,tapi kalau korang buat korang buang la k..baru nampak kemas sket.ni kes nak cepat dan malas..


ni  hasil nya lepas celup ngan telur dan goreng...simple jer..kalau bawak bekal anak korang gi sekolah pun ok gak daripada makan tak tentu hala kat sekolah tur..mmm..nyam nyam...jemput makan sumer..

11 comments:

mamashikin said...

wah terliurnya...senang kan nak buat..ni goreng dlm minyak bnyak ek?sb biasa yg sy buat, roti tu jd berminyak jer....erm..ke silap buat eh..

Dekcik said...

amboi sedapnye..tapi klu goreng roti 2, x bape nak best sbb ade minyak..

entry terbaru..http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/perempuan-sekarang-dahsyat-jangan-main2.html

mommie yuyu said...

sedap nye..febret yuyu jugak..tp dulu penah buat..tp x jadi.roti tu terbuka

~izan~ said...

sedap ni.izan selalu lenyek dulu bg leper roti tu sbb kalau tebal susah nk lipat..akak buat cmner?kot ada cara lg senang... mmg sedap pg2 mkn,takpun minum petang pun boleh...=D

Liza @ Adzriel AB said...

jgn buang tepinya.. sayang. sedap dimakan. teringat org2 yg susah nk dpt makanan

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ngomong karo yerr..jowolah nih eh..ngomong sy tahu tp karo tuh apa ek?

sy pon suka buat sardin roll nih..senang banget kan..tp lps kuar citer sardin mcm kembang plak bila nmpk sardin tp rsnya semua tuh karut jer..

mama tims said...

mamashikin n dekchik~yg nih saya buat kurang myk sket..sebab roti tu saya gelek dulu ngan penggelek..

mama tims said...

yuyu~kene gelek dulu supaya roti senang melekat ngan telor...

mama tims said...

izan~sama la tu..cara dia,akak pon gelek dulu pastu baru letak sardin..

Piasara said...

"owh...yg ni selalu buat ni sbb senang dan sedap..nk senang lagi tak yah nk goreng2...tp sesekali goreng tak pa aih....eh,mmg kena gelek2 dulu kasi nipis kalau tk 'makan minyak'lak...."

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dh baca komen baru tahu kena gelek dulu rotinya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...