PELABUR EMAS PERAK

April 13, 2011

Bersedia untuk situasi tayar kete pancit??..(utk pompuan sajork)

Assalamualaikum readers..

Entri kali ni tuk pompuan sajork..bukan ape bab ni tak dinafikan lelaki mmg handal kunun..ceh..tapi pompuan pon blh menunjukkan kebolehan bukak tayar bila tayar kete bocor/pecah..sebenar bab nak bukak tayar ni aku mmg fail..tp dlm hati nak juga belajar bukak tayar..incek suami dah byk kali soh belajar bukak tayar kat umah..bukan ape..situasi yg tak dijangkakan bila bila blh berlaku..nak nak aku yg selalu ulang alik dr umah ke sekolah dan sebagainya..lagi parah kalau anak anak ada sama dlm kete.kalau sorang takpe lagi..ni kalau budak budak tu ada,kan kesian kat dorang..

Oh tayar kete ku janganla ko nak buat hal buat masa skang ni ye..relax dulu,tunggu ah kak ni belajar bukak tayar dr papa ek..kalau incek suami keje dekat dekat sini je blh aku roger roger dia.."Bang tayar kete pancit meh datang sini cepatttt!!! tapi masalahnya aku ni lone ranger je..maklumla berdikari la katakan.incek suami keje nun..kat putrajaya tuh...
adoi tak dpt bayangkan camne nak handle situasi ni.1) camne nak masukkan jeck,kalau nak masukkan jeck tu mesti anak kene kuar dr kete kan?.. 2)camne nak bukak benda alah yg kat rim tu..aku pon tak tau nama dia.3)camne nak kuar kan tayar tu..dah la berat..



ingat minggu ni nak belajar la ngan incek suami..

p/s:nanti ai ingat nak buat tutorial camne nak bukak tayar lahh....hehehe..poyos,nak bukak pon dah fail..ada hati nak buat tutorial..ngee..

8 comments:

YanaMIB said...

xpernah tkr tayar sendiri..pam tayar pn baru sekali..tu pun kira fail sebab angin keluar smpi tyr kempis..bahaha..habis kena bebel dgn dak encem =P

ainnoraini said...

kalau saye mmg tak larat nak bukak tayar ni...

harus carik en somi...kalau dah terdesak sgt col la kawan2 kat opis ke..saudara-mara ke...

pernah kene tp nasib baik mase tu en somi ade sekali....

memel said...

sy pon x larat nk tukar tayar kete. kalau tayar basikal/motor bolehla. hehe

semoga berjaya utk belajar tukar tayar..hehe

mama zakuan said...

boleh jer kalau usaha...mama pun nak gak belajar..

mama tims said...

@yanatunangujang~hehe..pam tayar pastu kempis balik,tu pon akak dah lalui..menakutkan je..

mama tims said...

kak ain~klu incek somi sya dekat,mmg harus roger,tp keje jauh...lg satu taknak nyusahkan ogr lain..

mama tims said...

memel~tayar motor lg fail..

mama tims said...

mamazakuan~kan?..kenela usaha kan..kalau laki blh pompuan pon mesti boleh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...