PELABUR EMAS PERAK

March 17, 2011

Tudung PLKN ke ni..

Smalam masa nak kuar ngan incek somi,aku pon pakai la tudong ni..sebenarnya dah lama beli,tapi tak penah pakai,so dah tiba masanye tuk aku pakai tudung ni,pastu cam biasala pakai tudung ni.dah masuk dlm kete dlm 15 minit,dia tanya..

tudong brand PLKN

incek: ni tudung mana lak ni,tak penah tengok pon..(macam la dia tau sumer pattern tudong aku..)

me: ala..ni tudong dah lama tak penah pakai la..

incek: oo..patutula tak penah nampak,tp corak dia lain sket,macam corak apa ek..haaa..macam baju budak PLKN..

me: ahahahahahaha..gelak terbahak bahak...a'ah la Ya Allah baru pasan..ah lantakla..

tapi sirius mmg corak dia cam baju budak plkn tu..lagi pon zaman aku dulu plkn ni sumer tak wujud lagikan.adoi ai..mampus la..mak kesah nyah...mak pakai jek..

tapi yang pasti tudung ni brand RATU...rege...tak yah cite la kan,sbb tudung ratu ni aku mmg selasa dan suka pakai sbb kain dia tu yang lembut dan macam jatuh klu kita pakai..rasa sejuk je tak lah panas mcm ada sesetengah tudong..

10 comments:

~izan~ said...

a'ah la,corak ala2 baju PLKN.. tp takpe,tetap menarik =D

YAYA AZURA said...

bantai pakai je la kan..sayang pulak kalo tak pakai..tudung sekarang bukan murah2...

MamaEma said...

PLKN pun PLKN lah..janji tuan yg memkai comei...hehehe

tims said...

izan~kan kan..corak sama sket la..biarkan lantak.

tims said...

yaya~mmg klu tak pakai sayang,tudung ni bukan nya murah..

tims said...

mamaema~belasah jela..oppss tq for the compliment..

shaz said...

tudung ratu tuuu...mak pki tudung pasar malam jer noks..huhu

tims said...

shaz~tak kesah..aku pon kdg nmpak tudung rege 15hengget pon aku rembat je..

fRaMe+LenSeS said...

hihii.. macam comel ja tudung PLKN akak. hihi.. ;)

Nadh datang melawat ni..
Assalamualaikum..

Si Pendusta CInta

mama tims said...

frame+lenses~amboi2..comel mendenya..tq ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...