PELABUR EMAS PERAK

March 26, 2011

ari sabtu takde plastic!! leceh..

asssalamualaikum sumer..

sgt rindu pd blog ahkak ini..lama rasanya tak update,sibuk sket +malas+ kekeringan idea,buleh?..
ok, td gi tesco,igt tak nak beli barang, just nak bawak bebudak jenjalan dan makan2,..tp apakan dayaku,seakan ada magnet yg menarik ku kesana,dia cakap masuk......masuk......beli.......habiskan duit laki kau.............(setan tanduk dua la tu)..ngee..

ok pastu ckp tak nak beli barang,tp beli jugakla,tp ni beli barang keperluan okeh bukan kehendak..beza tu keperluan dan kehendak..paham tak?..so keperluan tu terdiri drpd ayam harga 6.50 sekilo..bawang,milo utk ank bekfast pepagi,pisang..senang nak melabur dlm bilik air,sayur kobis+sawi+labu.

tengah sedap jamu mata cari barang,pastu teringat la ari ni ari sabtu,so takde palstic..aduhai..leceh la..aku mmg nak sahut seruan kjaan yg suh recycle,reuse la apa la..tp janganla buat ari sabtu,aku time camni la nak pegi beli barang ngan incek somi,hari lain mana ada masa.laki aku sibuk memanjang.tapi nasib baik la leh bawak troli sampai kete..


bagus tul la ank2 ku..berebut nak tgk buku..


tu tangan asyaf merayap nak amik twisties


muka tensi...sabar..

sudah nya jenjeng la sumer barang masuk umah..anak anak jadik mangsa tolong angkut barang..nasib sumer laki...ahahaha..

4 comments:

Adzriel AB said...

akak pun selalu lupa. tu yg kadang2 tak jadi beli.

mama tims said...

tu la kan kak..masalah nya mmg ari sabtu la incek somi dpt teman kan..klu gi ngan bubudak ni je,alamatnya barang ntah kemana,budak ntah kemana..

shaz said...

mmg saja drg buat sabtu noks..nak seksa rakyat jelata... hari lain klu nak buat rakyat pedulik hapa..ada lak tu tak jual plastik, klu nak, beli beg dia lak. terbang lagik duit. so lebih selesa beli ahad. sabtu kat kedai runcit sajork..

mama tims said...

shaz...haha..mmg saje kan..kene tukar timetable la pasni,ari ahd bwk bebudak jenjalan,sabtu dok umah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...