PELABUR EMAS PERAK

March 17, 2011

BEN ASHAARI: LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

Tak sampai 2 ari segmen blogger ikut negeri kelahiran, ada lagi segmen baru si ben ni buat..rajin tul dia ni kan..cam biasa sapa nak joint klik sini
Kali ni soalan maut yg dia tanya,susah nak jawab nih..




1.Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya?
Jawapan~mestila penah jatuh cinta tapi of coz la becinta ngan org yg menjadi suami saya skang.yang membuatkan saya jatuh cinta sebab cinta itu indah klu dipadai mmeliharanya..saya jatuh cinta pada dia(skang dah jadi suami le)kerana kedua duanya fizikal dan keperibadianya.taknak la hipokrit kan sbb bg saya dia hensem dan alim(kembang laki aku) dan dia seorang yg hormat org tuaku..

2.Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
Jawapan~Ya saya tak nak tipu mmg kene tgk fizikal utk memilih pasangan idop kerana kita kenela tgk adakah dia sesuai dgn kita.

3.Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
Jawapan~mestila bahagian mukanya dan matanya,cewahh dari kerana dari mata turun ke hati..

4.Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
Jawapan~setuju sgt sgt..sebab kalau sebelum kawin makan pakai minum tak terjaga,tp bila dah kawin sumer isteri yg jaga...btul tak?...nak nak bini masak sedap sedap..alah ben jgn la ko tak setuju plak ko kan dah kawin dan skang nampak berisi dah pon..

5.Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
Jawapan~mmm..ni susah nak jawap..kebanyakkan laki camtu tapi laki aku tak ek..(ceh dan dan)tapi pendapat aku je..pompuan lak kalau cantik materialistik itu subjektif..sbb ramai yg cantik dan dlm masa yg sama baik dan ingat asal usul..

6.Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
Jawapan~contoh lelaki idaman ialah suamiku la..sebab Allah dah cakap suami  atau pasangan kamu sekarang adalah terbaik utuk kamu..then? kenapa nak sangkal lagi..

7.Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
Jawapan~Tidah puas hati sebab sebelum kawin perut dia highway je..tapi sekarang dah maju ke depan.. 

8.Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
Jawapan~Rasanya puas hati jugakla sbb berak badan saya sekarang 53 kg,okla tu utk wanita yg dah beranak 4 mcm saya..tapi dlm masa yg sama still nak turun kan berat badan macam ank dara dulu..buleh ke?.. 

9.Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
Jawapan~utk wanita tu rasanya perlu tp ikut keperluanla..cam saya mmg saya nak nampak cantik dimata suami sebab jgn bg dia jeling kat pompuan lain..

10.Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
Jawapan~Mmg byk tp bg saya kita mencuba yg terbaik dan berusaha ke arah yg lebih baik..Ya mmg mujarab sebab saya menggunakan nya hampir 3 mmgu,dan hasilnya..saya turun 4 kg..buktinya nah amik ko ben,aku siap bg testimoni lagi..klu tak review tak tau la..


ok tu je..ben review tau..



14 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..Nadh melawat dari segmen enchik Ben. hebat sekali pilihan kamu. nadh doakan bertemu dengan pilihan kamu tu dan berbahagia keakhirnya.. :)

Adzriel AB said...

soalan yg sgt best...

shaz said...

sempat promote tu..hehee...semoga bahagia ye ngan en somi sehingga akhir hayat..amin

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

tims said...

fram n lenses~tq atas ucapan..nanti sya terjah blog u ye..

tims said...

adzriel~kak pecah kepala nak pikir jawapan ni..

tims said...

shaz~biznes tetap bisnes..tq atas ucapan ye shaz..

tims said...

solomolo~btul dan tepat skali..

Mamaleesya said...

lain org lain citarasanya kan

salam kenal

http://diarialeesya.blogspot.com

mama tims said...

mamaleesya~ye..setuju tu..

nadiemsharmz said...

salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
snang2 jom jengok cni gak..hehhe

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam perkenalan,

Terjun dr Segmen BA.Dan terjah jwpn sis yg sgt cool n ikhlas.

rerajin melangkah utk kelip2kan mata di:
http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

Follower ke-116,
--<@ Yanty @>--

...mommy jue... said...

nice entry.. =)

mama tims said...

mommy jue..thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...