PELABUR EMAS PERAK

August 17, 2011

Lama tak bersiaran


Assalamualaikum..

Salam 17 ramadhan semua..
dah empat hari saya tak bersiaran
maaf..bukan taknak update
tapi masa yg tak mengizinkan saya utk berbuat demikian

sebab yang terbesar sekali ialah semua anak2 kena demam campak
termasuk suami..dah tua baru nak kena
kecuali saya sorang yang tak kena
hari ni masuk 5 hari dorang kena campak

Alhamdulillah..semuanya hampir pulih
chiken pox tu pon dah hampir nak kering
tggu masa nak terkopek sendiri dan jadi parut
nampaknya raya kali ni muka memasing akan berparut la

dah 5 hari anak2 terperap kat rumah...
asyraf malu nak kuar rumah n ikut saya ke kedai
sampaikan dia kata..
"ala..abg lang malu la kuar mama..nnti orang semua tgk muka
hehehe...saya hanya tersenyum..
pastu saya kata "takpe..biarlah org tengok..buat tak tahu je..

dan dah 5 hari la jugak tak terjah ke rumah kenkawan semua
rasa rindu pulak kat korang
tunggu...jap lg saya sampai ea...
okies ..babai..

10 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kasihan..dugaan bln ramadhan..cuba pakai apa² krim utk hilang parut..jelly gamat ker..

Qhaifa Nur said...

kena demam campak ni mmg lmbt cikit dah baik, jgn lupa minum air kelapa..biar smua cpat kuar...

MamaEma said...

alahai kesiannya..semua terjebak pula tu?
sabar banyak yer mama tims

Papa Mifz said...

salam kenal....

alhamdulillah semua dah hampir pulih kan..:)

~izan~ said...

mujur akak tak kena,kalau tak siapa nk tgk2 n jagakan mereka..tuhan tu maha adil kan kak..

semoga cepat2 la sembuh semua.nnt bley maknya update blog (eh ke situ plak )

ainnoraini said...

semoga cepat sembuh ye...

kak ain dulu2 lepas sorang2 kene...last sekali baru kak ain pulak yg kene...mase tu tengah mengandung pulak tu...

hanez said...

salam ziarah ke sini..

Yan said...

Salam kenal..

semoga tabah..Hubby juga penah kena masa dah tua ni.. Banyak kan pakai cream Vit E. Cari kat farmasi..

wida said...

kesiannya..smpai malu nak kuar, kena pakaikan krim hilang parut lah sis

NM02 said...

toing toing toing

halluuuuu

ai follow sini

suker tak??

nnt singgah2 le umh ai lagi ye

^_"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...