PELABUR EMAS PERAK

August 5, 2011

bila la nak dapat bubur lambuk kg baru


Assalamualaikum..

Dulu zaman saya dok kl,selayang..
dapat jugak merasa bubur lambuk kg baru
kalau tak pegi amik sendiri...ada la jiran yg rajin pegi amik
dan bg kami 1 bungkus..

skang ni rasa mcam nak merasa bubur lambuk kg baru
amboi ngalahkan org pregnant plak kan..hehehe..
bubur lambuk dia mmg mantap dan terkenal..
tu pasal ogr sanggup berator panjang hanya utk amik bubur  kat sini..

tp hari rasa tingin sampai dah kemuncak nya
cemana saya nak usahakan ajak en suami ke sana
mlm ni nak ke kl
sok nak berlotak ke ipoh umah MIL

sumber google


so ade baiknya kalau saya ajak en suami singgah ke sana
itu pon klu di nak la lah kan
tp nak berator panjang tu yg malas
tengokla cemana

okies..nnti saya jln umah kenkawan yer..
babai..

14 comments:

e.l.i.z.@ said...

alamak eli x penah try bubur lambuk

Aku Ibu Muda said...

mengidam jugak ni (tp tak de isi)...hubby dah janji, weekend terjah kg baru...hihi

~izan~ said...

bunyi mcm mengidam dah kak..izan pun xdpt2 lg merasa bubur lambuk kg baru ni.bila balik KL,nk pergi bazar ramadhan pun pk byk kali sbb jem huhu...

slmt balik kampung kak,hati2 di jalan raya =)

wida said...

glamer sungguh bubur lambuk kg baru tu yer..
tak pernah rasa

ainnoraini said...

mmg sedap bubuk lambuk kg baru tu..mmg tak de tandinganye..tibe2 terasa teringin la pulak...

shaz said...

abg razak sayang ko..mesti sanggup beratur maaaa... :)

Qhaifa Nur said...

bubur kg baru mmg sedapppppp, nak beratur tu yg tak tahan

(dah follow jom le follow balik - qhaifanurin.blogspot.com)

ratusiput said...

hai..hai...hai...salam kenal dr ratu ye :) bubo lambuk????mmg feberet...

MrS. F!zA said...

kak tims ayah fiza stp kali puasa msti gi amik jgk bubur lambuk kg baru sekali sebulan..hikhik..otw kalo ayah gi berbuka rumah nenek kt PJ

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

adess kak tim sedapnyerrr

MamaEma said...

saya yg duk Kl pun tak merasa bubur lambuk kg baru lagi ni...hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kg baru tu ada satu tmpt makan sy suka mkn..hidangan nasik campur waktu malam tu..


kalau bubur lambuk yg paling sedap sy penah rasa bubur lambuk dr opis suamisy jelah..psl takda kacang tanah..

Hanis Azla said...

selalu dengar bubur lambuk kg.baru yg femes tu.. tp tak pernah lagi merasa..

Farah Shamsudin said...

memang terbaik bubur lambuk situ.. saya kerap juga kesana..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...