PELABUR EMAS PERAK

August 11, 2011

Dugaan bulan ramadhan


Assalamualaikum..


Dua minggu lepaskan anak sulong saya aiman kena demam campak kan
arini pulak anak ke3 saya asyraf dan papa nya pulak dah kena
dah keluar bintik2 merah yg berair pada badan dia
aiman baru je baik seminggu
skrang adik dan papa nya pulak

Hai...saba jelah
dugaan bulan puasa ni utk kuarge saya
lepas sorang sorang kena
takpelah..biar kena semua
nnti dah besar,susah nak kena lg..

mengikut kata mak,saya dah penah kena campak
masa umo 6thn
so susah la nak kena lagi
harap saya tak kena lg sekali
sebab kalau saya kena sapa nak take care dorang pulak

kalau kami anak beranak kena berturut turut
alamat tak berayalah kami
beraya kat umah sendiri la jawabnya
hurm..dugaan....dugaan..

15 comments:

~izan~ said...

aduh..kesiannya kak..mmg dugaan besar tu kak... semoga semua cepat sembuh...

Hanis Azla said...

10 tahun lepas pun kat rumah saya lepas sorang, sorang kena demam campak.. tahu mcm mana rasanya.. harap2 semuanya pulih sepenuhnya sebelum raya..

Qhaifa Nur said...

anak first pon nama aiman juga..
sya raya thn lepas 1 family kena sakit mata, dugaan & hope byk bersabar...moga cpat sembuh

ainnoraini said...

kak ain minggu lepas demam n selsema..minggu ni anak yg sulung pulak..suara dia pun dah tak de...smlm bwk gi klinik...mintak2 jgn la yg lain2 kene pulak...

kat klinik pun ramai jugak yg betuk2 n demam...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

sabo jer la kak...ok kena sekarang time raye lagi laaa payah ade kang dok umah jerk tak kuar2 nak berjalan...

Huraizah said...

Bersabar ye kak tim...
Eh xbleh menumis2 kt daporrr tue... Pantang larang tua! Jgn bg kena hujan... Nnti berparut habih... Xhensem pulak anak2 akak :)

Puan Kutu said...

lor berjangkit ekk.apa pun sabo yer..dugaan sakit tu penghapus dosa..semoga cpt sembuh:)

suri solehah said...

sabar je lah,campak kena kt org tua takpe lagi kat anak2 kesian tengok..ingat pengasuh anak dulu dia letakkan daun semambu buat alas tidur

Izan Ishak said...

kena byk2 sabar ye kak tim... anak2 izan setakat ni blm ada yg kena lagi campak/cikenpox...

kalau demam biasa pun dah risau,ini pulak kena campak kan~

moga cepat sembuh semuanya~

MamaEma said...

alahai siannya..anak dan bapak demam campak..kena banyak pantang tu..

~ yus ~ said...

harap2 semuanya segera sembuh dan dapat beraya...

sabar ya tims...

wahida said...

sabar ye...semoga cepat baik..dah dekat nak raya ni...

bykkan berdoa...

wida said...

insyaalah..sempat baik b4 raya nnti.
take care k

Pia said...

"Semoga diorang semua semakin sembuh sbb dah nak raya dah ni..nasib baik tak kena pada hari raya..kalau tak tak beraya lah kan.."

e.l.i.z.@ said...

ciannyaa..papa belum kena lg rupanya.teruk sikit kot dh tua² br kena ni..biasanya kalau dh kena, mmg dh x kena dh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...