PELABUR EMAS PERAK

July 27, 2011

wordless wednesday #4~cer teka yg mana satu saya??

Assalamualaikum..




10 comments:

♥cikmOt♥ said...

depan sekali...3 dari kanan...kalu betul ada adiah tak kak...hehehe..

~izan~ said...

kak,izan rasa yg selang sorg dr cikgu tu pakai baju kurung sebelah bdk baju gaun tu hehe..betul tak..sama mcm cikmot teka hehe...ha,dua2 izan ni kekeke

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

jawapan sy sama cam cik mot..3 dari kanan tu..tahle ekk bila tgk jer sy trus target itu tims..


p/s: sy leh baca perkataan assalamualaikum..tp komen org kat atas ni sy x nmpk tulisannya..bila sy klik post comment dan keluar pop up window baru nmpk tulisan komen yg lain..

Hanis Azla said...

akak pun rasa yg 3 dari kanan tu.. sbb ada iras2..

Chekgu Azrine said...

rindu zaman sekolah erk

even kita satu sek.. sek menengah baru kita rapat erk??

aku layakkan ke meneka nih??hehehe

Fieza79 said...

ish..ishh idak la cam wehh..huhu!

sarah-najwan said...

kedua dari kiri..hehee

MrS. F!zA said...

depan sekali no 2 dr kiri..

Izan Ishak said...

susah nak teka mana satu mama ni...
rasanya yg no 2 dari kiri cam mrs fiza teka tu~

Myra Jay said...

rasanya yang dok sebelah girl pkai skirt tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...