PELABUR EMAS PERAK

July 8, 2011

Walau pose,ku gagahkan jua..dugaan..

Assalamualaikum semua...

sebenarnnya dah lama nak buat beday kek saya yg dah basi tu..semalam baru bekesempatan nak buat..since anak2 asik tanya..."mama bila nak buat kek.. mama kata nak buat kek"..
maka terhasil lah kek coklet moist..
soryla ye..saya tak pandai nak deco deco kek ni..hentam je..

walaupon pose...ku gagah kan jua buat kek..ni  lah dugaan org berpuasa..saba jelah..
pastu ptg buat nasik paprik utk berbuka ...lagi parah..
hari ni genap saya pose 8 hari..dah abis ganti semua..baru lega..









nasik paprik


5 comments:

PinKy MoMMa said...

cake yg sgt menarik perhatian huhu ;)
choc pula tu..yummeh!

nurul nadia nasir said...

sedapnya kek tuhh

munna said...

cantik je munnna tgt deko kek tu....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah ada bakat la tu buat kek berbanding sy yg tau mkn kek je..hehe

Myra Jay said...

Nampak sedap je kek tu..
Deko pun ok jugakla kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...