PELABUR EMAS PERAK

July 18, 2011

floria putrajaya dan jumpa blogger fiza naman..



Assalamualaikum....

hari sabtu haritu pegi floria putrajaya,dari mggu lepas nak pegi tp tak sempat mmgu ni baru sempat nak terjah..tu pon kejap je pegi sejam je..panas btul walaupon dah petang..
anak2 semua dah berpeluh..pastu malas dah nak jenjalan lagi...parking jauh plak tu..
nak buat cemana kan...dah ramai sgt orang yg pegi..so parking pon jauh la..
dah habis sessi melawat floria..pastu mmg dah plan nak jumpa
fiza naman yg comel lote tu kat tasik sebelah masjid besi putrajaya..
sebelum jumpa fiza singgah solat dulu kat masjid besi..kagum sgt tgk masjid besi tu..cantik design nya..first time tau solat kat situ..

ok dah selesai sumernya..trus jumpa fiza kat tepi tasik tu..rupenya fiza dah sampai dulu dah..hehehe..
kami lambat sket..sory ye fiza..
kami pon berlaga pipi dan beramah mesra sambil hubby memasing berkenalan..
sonok jumpe fiza ni..comel je org nya..cantik plak tu..
borak punya borak tak sedar rupanya dah sejam kami beborak..kami nak bergegas gi kajang umah kawan lama..
ada snap pic sket..jemput la cuci mata yer..


cantekkan..sejuk je mata tgk munga..



fiza naman yg cute miut tu..

posing lagi dan lagi..background masjid besi..


darwisy n adam..comey kan dorang..

okies fiza..nnti jumpa lagi tau..raya ke..hehehe..


p/s: bila plak nak jumpa blogger yg lain plak..nnti nak buat siri jelajah jumpa blogger yg lain..

9 comments:

MrS. F!zA said...

kaktim, td fiza dh buat entri jmpa k.tim..hikhik..

*suka jumpa kaktim yg ramah..borak mcm dh lama kenal kan..hihihi..hubby kita ngan hubby akk pon borak kemain lg..hahahaha

Adzrien Shoppe said...

olorr..jelesnya dpt jalan2.. bila nak borak dengan kak liza ni.

ainnoraini said...

sernokkan tim bile jumpe kawan2 alam maya ni...

bile kite nak jumpe pulak...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dgn fiza ni kira berkenalan kat dunia blog lah ye..bagus kan blog ni buat kita jumpa ramai kenalan baru..

e.l.i.z.@ said...

wah jumpa fiza naman...

Citarasa Rinduan said...

apa pun...
antara kamu dan fiza..
dua2 mmg cantik, langsing walau dah ada anak2..

rasanya, kena ajak ben tu.. dia duk putrajaya gak....

~izan~ said...

salam akak,sori kak izan baru dtg sini..

akak pun cantik! dua2 la cantik!

seronok dpt jumpa kawan alam maya kan...bila pulak izan nk jumpa akak...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhhh best tu wat laaa kakak yer nanti leh join gak...huhuhu

Hanis Azla said...

tahun ni akak tak berkesempatan nak ke floria.. wah.. bestnya dapat jumpa teman blogger.. dua2 sama cantik sama slim.. suka tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...