PELABUR EMAS PERAK

May 9, 2011

Layan karok on mothers day

Sory 2 ari tak berhapdet,sibok sket,ke buat buat sibok....Hari sabtu aritu pegi makan makan.ingat nak gi ari ahad,yela mothers day kan ari ahad,tp hari ahad incek sibok sket tak dpt teman.gi makan Mc'D..asik asik M'c D..hurmm nak buat camne anak dah suka layankan jela.. pastu layan karok..gian.. dah lama tak karok,ni kira macam hadiah mothers day la.ahahaha..

tak lama pon.. sejam je,lepas la jugak gian.dapat la nyanyi lebih kurang 9 lagu..aku nyanyi 4 lagu,incek 3,anak anak 2..eh! anak anak pon nyanyi gak..huh.. tak bg kang dorang buat perangai plak kat situ.satu hal la plak lg kan..mujur adam tak nanges..diam je dok tgk mama...such a good boy!!

anak anak ngan papa takde bg psecial gift pon kat mama..tp anak anak dan papa bagi kissing yg paling bermakna tuk mama..sayang anak anak mama..habis busuk pipi mama..hahahha..be good boys yer..











dengan penoh dedikasi sekali..papa kata kene gali lagi..ceh..

sory gamba agak blur sket guna camera hp cabok jer..
jap gi nak blogwalking ke blog kengkawan..


13 comments:

Hanis Azla said...

dapat makan, dapat karok lagi yer.. best tu..

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

amboi sporting nye en papa..karok ngan anak2 sekali tu..

happy mother day to u..

- dieyana - said...

spoting la suami n anak2....;-) best!

ieda said...

amboi2 ... berkarok on mothers day .. x perlah janji semua happy kan :))

MrS. F!zA said...

hihihi kita pon dh lama tak layan karok..nk bwk anak tp cm tk sesuai lg anak kita tu..kang takut lak dia dgr suara kuat2 lam tu..

mommie yuyu said...

nk mamam mc d jgk..nak karaoke jugak..syok tgk mama tims karaoke..lagu apa tu mama?

ainnoraini said...

rugi la tak dpt dgr suara tim nyanyi...mesti merdukan...

selamat hari ibu untuk tim..

~izan~ said...

cayalah kak,dah ala2 nurul dan ajai dah tu duet hehe...

seronok tgk akak semua..dgn hero2 akak tu..wahh..mesti happening =D

Fieza79 said...

wahh hepy berkarok satu fmly..
kita pun suka layan karok...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah karok lagu yuna ke tu?

ShE-iS-Me said...

Slm perkenalan..saya follow mama tims..singgah la kat blog sy sharing is caring..
Sonoknyer berkarok...lame dh xberkarok dulu mase bujang2 rajin la p huhu

ibu MZW @ farah idayu said...

wahh...layan tul ber karok ngn family eh..haha~ lagu pe yg syok sgt dilayan tu..hihi. pitching mesti tggi tu ;)

ain dzaya said...

mama yg sporting...
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...