PELABUR EMAS PERAK

June 19, 2011

PART 2~dari Station Gare Du Nord ke Eifel tower- Champ Elysees

Sambungan dari entri ini..

Ok..pepagi dah kuar hotel..cam biasa naik tube turun tube..sampai kat eifel tower kul 10.30pg camtu..tiket eifel tower dah tetap kul 12tgh..kalau nak masuk awal tak blh..coz waktu dah tetap kalau kul 12,kul 12 keatas la blh naik..sebab org ramai sgt,dorang tak nak terlalu ramai kat atas tu nanti..

sementara nak tunggu kul 12 kami pon gi lepaking kat bwh pokok sebelah eifel tower..sambil mkn jajan yg dibawa..gi toilet dulu bg anak2 kencing dulu pe semua..kang kat atas tu kang ada plak yg ckp "mama nak kencing"...la apa la..
so time ktorg pon sampai..beratur,dlm masa tak sampai 20minit trus dpt naik lif.reski anak,sbb selama ni org cite kene beratur panjang pastu amik masa sejam lbh baru dpt naik lif..

ha...masa yg dtunggu dah tiba..Omaigod!!..im at the top of eifel tower..mcm tak percaya je..PERCAYALAH!!..Dah naik sampai atas skali tu,memula cam gayat sket..tp pastu dah ok.yg paling gayat en somi...hahahah..nak jenguk ke bwh pon gayat giler..

ok sila layan gamba di bawah..


ni la dia tube tu..


tgh tunggu tube,pose dulu..


terbaek dr ladang...

jalan kaki ke eifel tower


ade masa lg..dok jap,bebudak tu kepenatan..


posing lagi,tak bg kang nanges



ini btul btul punyer..btul btul bwh eifel tower


org mcm semut..tp kebanyakannya tourist la


lepaking dulu sementara tunggu masa utk naik


hurm???..describes sendiri la..


ini first level




haaa..ni from the top..



ni pon from the top

en somi..gayat,nmpak jauh je dia posing..


di champ elysees..tempat wajib pegi selepas eifel tower

champ elysees..tempat yg semuanya menjual barang2 branded yg original..aku?..tgk je..tak mampu nak beli,kl lg murah..atleast sampai..

balik hotel dah petang ..so perut pon nak carik makanan,reski tjumpa plak kebab halal..aduh,dahla sejuk lapar plak tu..sedap giler..

Ok..esok PART 3 plak..depart to london..stay tune..




8 comments:

MrS. F!zA said...

bestnya kak tim!!! jeles giler..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

besh...beshhhhhhhhhhh

Fieza79 said...

best nya mmg jeles..bila la nak merasa pegi tmpt tu huhuuu...

Mrs.Yie said...

mesti laju tahap seratos kan tube tu..hehe :)

ainnoraini said...

seronoknye gi jenjalan kat situ...mesti tinggikan..kalau kak ain mmg takut gilerr tempat tinggi2 ni...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sob! sob! bilalah sy nk dpt pegi sini pulak..

Hanis Azla said...

dpt tgk dlm gambar ajelah eifel tower tu.. he..he..

PinKy MoMMa said...

mama tim tak beli FM dari paris ke?
kalau ada, nak beli ngan kamu boleh takkkk? plsssss ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...