PELABUR EMAS PERAK

January 18, 2011

ade ke pesen cenggini?

ni namenye fesyen dunia baru...tak tau la ni pesen

ape...adeke pesen

 cenggini?..ke kot aku yg dah ketinggallan zaman,tak tau

 fesyen ni..




dak nih pkai legging nih sobonar eh..tul tak ?ce uols tengok

 tul tul..cume legging die transparent kot..aku pon ade pkai

legging gak madi swimming pool,tp aku pakai kaler hitam

nye..kalau masuk air kaler dia tetap hitam

gak..kih..kih..lagik satu maybe dia tak pasan kot legging dia

jadik transparent bile masuk air..adik adik sis di luar sane

dont try this at home wokehh..!!(ingatan tu diri sendirik jugak)ceh..kesian dak nih...

ape pun yang baek datang dari Allah dan yg buruk tu datang

dr diriku yg maseh jahil ini..Wassalam..

4 comments:

z.u.n.a.i.d.a said...

tah pape la kan..baik xyah pakai terus..subhanallah

sis, jom zue ada tag
http://aderkukisah.blogspot.com/2011/01/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html

tims said...

zue..tu la kan..takkan tak pasan suar sendiri,ok nanti sis gi ur link..

nuruljannah sukhri said...

malu pulak tgk...

tims said...

jannah..kan??..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...