PELABUR EMAS PERAK

December 23, 2010

Jom jenjalan



sessi jejalan sempena school holiday pun dah abis,dari hotel summit, ke hotel equatorial melaka and then ke bukit merah laketown resort.yang ni kat bukit merah,tempat dia ramai orang sket,tapi takpe janji anak2 sonok,tapi we all tak pegi pun waterpark die,mesti ramai sangat orang.lg pun aku susah nak handle empat hero ni segali gus.kalau ade papa dia lehla
ni papa dia ada meeting kat situ...dkt tempat kita orang stay pun ade swim pool gak,so anak2 swim kat situ je..puas la dorang mandi..3 ari kat situ takkan tak puas lagik..sampai itam badan sumer,aku yang paling penat..tapi walaupon penat takpe,dapat rilex dari segala keje kat umah contohnye takyah basuh kain,takyah lipat kain,takyah masak,best gak kan???hehehe..nak mampos..ingat otel laki aku punyer...mau kopak dok situ lelama,3 ari da cukup..thats it full stop!!!







malam tu ade dinner kat bukit merah ngan mb perak,susah tul nak kawal anak aku kat dinner tu,penin aku di buatnye,bukan ape risau takut air tumpah ke,ayam tecampak kat meja sbelah ke,tapi sumernye in my control...Alhamdullilah sumernye bejalan dengan lancar..



ni la dia chenta hati ku..aiman,alif,asyraf n adam...sumer lasak2 n aktif2 belaka..ari2 dah jadik tarzan kat umah,sampai suara pun dah abis...bawak2 banyak besabar..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...